Måndagmorgon

Hej! Har inte bloggat något under hela för att jag helt enkelt inte har orkat och inte haft någon lust att sätta mig vid datan och skriva under helgen. Men i fredags så hade vi lite folk över som firade pappa med middag och massa gott, jag och Marcus somnade väl någon gång runt elva skulle jag tro. Vaknade runt 10 i lördags och åkte sen vid ett till Tungelstaskola och hade lite målvaktsträning med haninges 01or, stressade sen hem , böt om och fixade mig och sen åkte jag och Marcus till mina kusiner för att fira Johan som fyllt år innan vi sen åkte till Marcus och somnade framför en film. I söndags vaknade vi (jag) rätt sent bredvid mitt allt, kvällen spenderade vi hemma hos mig med grillat, film, frukt och massa mys!
 fredagens outfit

aleo blacc

onsdag

Hej! Började klockan åtta imorse och hade sen inte nästa lektion förns 12.40 så åkte hem till Marcus och myste ner mig i sängen bredvid honom, kollade på film sen somnade jag medans han var i duschen och åt sen våffor till lunch. Efter skolan ska jag möta upp mamma och kolla på ett par jeans innan vi sen vänder hem igen och det blir dags för plugg.. Puss!

plugg

Hej! Sitter just nu och skriver på min artikel till våran skoltidning som vi jobbar med i skolan, hoppas på att kunna bli så klar som möjligt så att jag bara kan fixa små saker på den resten av veckan. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket , mina dagar blir typ helt fel när jag inte har några träningar haha, men men ska snart upp och äta middag och sen kanske försöka ta tag i min header.. Puss!

guldhelg

Längesen nu men har inte haft någon ork för att klicka in på blogg.se och skriva ett inlägg. I lördags så åkte vi till Gillan efter matchen och åt och hade hur kul som helst , sen lite senare kom resten vid typ 22. Landade sen i sängen hos Marcus vid tjugo över tre, söndagen spenderade vi i stort sätt bara i sängen innan vi åkte hem till mig och åt middag med min familj. Har haft en superhelg och träffat så mycket nytt och roligt folk, så att gå till skolan igår morse var inte det roligaste men men. Har inga träningar nu på två veckor så blir till att ta tag i skolan lite extra nu. Puss!

aj aj aj

Heej! Idag var jag ledig från skolan vilket skulle ha varit underbart skönt om det inte var för min akuttid hos tandläkaren imorse klockan elva.. Har nämnligen haft super ont i mina visdomständer nu 3-4 dagar i rad så fick en tid och åkte dit imorse, vilket kan ha varit det värsta jag har varit med om i hela mitt liv. Har fortfarande ont nu men smärtan har gått ner lite iallafall.

Lite senare ikväll kommer Marcus och hämtar mig och vi ska sova hos honom ikväll, supermysigt! Imorgon är det match mot Härnösand klockan 15 vilket också är seriens sista match, efter det ska vi åka hem till gillan hela laget och fira SM-guldet från förra helgen med massa härliga människor, ska bli sååå kul! Hoppas jag lyckas ta massa bilder som ni jag kan visa er sen , hoppas ni får en toppen helg puuuuss!

lill-lördag

Hej! Gårdagen var hur skön som helst då jag vaknade bredvid min älskling och sen skjutsade han mig till skolan , vilket i efterhand var helt onödigt då jag bara hade en lektion.. Aja just nu sitter jag iallafall i skolan på min andra lektion och fick precis kakor och annat gott av Amanda. Slutar vid tre idag och sen ska jag bara hem och ta vara på min sista vilodag. Puuuuss!

SM GULD SM GULD SM GULD

mer detaljerat inlägg kommer

Usm

Har precis stannat med tåget i Linköping och har drygt en timme kvar till tågbytet. Är ju som sagt på väg till Jönköping och steg 5 , har första matchen ikväll mot lugi 20.00. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt i helgen, puss!

SM vecka

Hello! Igår startade äntligen SM veckan vilket känns så sjukt!! Idag har vi sista träningen inför SM då vi imorgon sen bara har möte innan vi åker till Jönköping på fredag. Så sjukt att det bara är några dagar ifrån nu! Men ja , just nu sitter jag på min första lektion och ska om lite mer än 30 minuter möta upp Marcus på gymmet för att köra rygg och sen ska jag tillbaka till skolan för en sista lektion. Puuuss!

vinst

Heeej! Mötte Ellen på tåget vid tio idag för att åka till Brännkyrka och möta resten av laget för en brunch innan vi hade match emot Boden klockan två. Vi vann med en boll och därefter åkte vi sen till Kristin ( min tränare) och åt middag samt kollade på förra årets SM-semi. Fick skjuts runt sju till gullmars och sen blev vi hämtade där och jag åkte till Marcus där jag i skrivande stund är , ska kolla på film och mysa nu så vi hörs imorgon, puuss!

lördagsmys

Hej! Imorse vaknade jag i soffan och hade ont överallt, valde att inte gå och lägga mig i min säng då jag visste att jag inte skulle komma upp för trappan efter mitt benpass igår så det var värt det. Sitter just nu i soffan och har precis kollat klar på Spårvägen - Eslöv på tv där spåret tyvärr förlorade men men. Om en stund kommer Julia hit och äter tacos med mig och lillebror för att sen kolla på finalen av melodifestivalen . Imorgon ska jag vara i brännkyrka 11.30 för en brunch med laget innan vi sen har match mot Boden. Och efter det ska vi hem till Kristin för att ladda upp för SM-veckan som börjar nu och efter det åker jag hem till Marcus. Hoppas ni får en toppen helg!

photbooth

en dag till

Hej! Hur underbart som helst att vakna till sol imorse, började kvart i elva och har bara två lektion. Har precis kommit tillbaka från gymmet med Marcus, körde rygg idag vilket gick bra. Har bara en lektion till nu innan jag ska ta bussen hem , ikväll är det träning som vanligt i Brännkyrka och sen kommer Marcus till och sover med mig inatt , supergos!

båtmässa

Hej! Sitter just nu i skolan på min nästsista lektion innan jag ska ta mig till tåget och möta upp pappa i farsta strand för att åka in till båtmässan. Efter det ska vi sen möta upp mamma och lillebror för att äta middag. Ingen träning ikväll heller så det blir en lugn kväll hemma.

underbart är kort

Under lovet blev det alltså som ni märkte i stort sätt inget bloggande allas då jag inte hade lust att spendera lovet framför datan. Umgick med Marcus hela lovet , tränade , var på avicii med tessie osv vilekt var riktigt lyckat. Dock att ta sig till skolan efter den här underbara veckan var det vidrigaste jag gjort och nu får jag se fram emot varenda helg som kommer nu. Och med 10 dagar kvar till steg 5 hoppas jag det går fort. Idag har jag bara två lektioner och ska snart ta mig till gymmet för att köra armar/axlar, har även tidig träning ikväll och imorgon så år jag 8 till 16 och sen ska jag möta upp pappa för att åka in till båtmässan. Puss!